Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2011. április 18., hétfő

Virágzó növényem van, hurrá!



    Valami miatt , nálam nem szerették eddig a virágzó szobanövények , különösen a fokföldi ibolya! Már jó ideje , hogy ajándékba kaptam a nővéremtől egy kis ibolyát, ami fél éve csak vegetált. Nemrég elkezdett új leveleket hajtani(pedig most sem ápoltam másként) , és kb. 2 hete észrevettem az első , a levelek közül kikandikáló bimbót. Annyira megörültem neki, hogy azt elmondani nem lehet! Úgy érzem a sok stressz és gond mellé kaptam egy csodát (persze a gyerekeim is csodálatosak!) , és Virágvasárnap tiszteletére szépen ki is nyílt az én drága virágom. Íme a fotók róla:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters