Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2013. augusztus 3., szombat

Gyors szilvás süti Tupperware módra



Jó régen írtam ide új bejegyzést , de a mondás szerint: "ami késik, nem múlik! " :)

Múlt héten sütöttem meg először ezt a fajta sütit, de sem a család, sem én nem tudtuk megkóstolni, ugyanis összejövetelre vittem, s pikk-pakk elfogyott ! Itthon is hasonló volt a helyzet, miután kihűlt annyira, hogy már ne legyen túl forró ! :)  Nagyon egyszerű , gyorsan elkészíthető , bármilyen gyümölccsel , és az íze, magáért beszél! :)

Hozzávalók :

  • 50 ml olaj
  • 50 ml tejföl
  • 3 tojás
  • 100 ml cukor
  • 250 ml liszt
  • pici só 2 kiskanál sütőpor
  • 125 gr puha vaj
  • 500 gr idény gyümölcs (most szilva ) kis kockákra vágva
Elkészítés : 
 Az olajat, tejfölt és tojás jól összerázzuk a Mix fixben , vagy habverő segítségével elkeverjük ,

 majd egy tálba öntjük , pl. a 2,5 literes Új Hullám tálba ,

 hozzáadjuk a többi hozzávalót és a szilikon spatula segítségével jól összekeverjük. 

Ezután beleöntjük a szilikon Király formába, én a torta formában sütöttem , és közepes hőmérsékletűre előmelegített sütőben 30 perc alatt készre sütjük.

 A tetejét porcukorral finoman meghintjük. 






 A mi 4 tagú családunknak ez az egy adag kevésnek bizonyult ! :)

7 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta:) Jól vagytok? Rég láttalak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi , Kati !
      Jól vagyunk , köszi , csak amióta a férjem sokat van távol, nem igazán volt kedvem bejegyzéseket írogatni, meg fotókat készíteni , no meg sok minden sűrűsödött nálunk is....

      Törlés
  2. Örülök Kedves, hogy "hallok" felőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Kedves ! :)
      Igyekszem gyakrabban "hallatni" magamról ! :)

      Törlés
  3. Én mindjárt dupláznám az adagot, az biztos! Örülök, hogy hallok felőletek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak azért nem dupláztam, mert frissen jobban szeretem, ezért 3 nap egymás után megsütöttem, persze minden alkalommal kicsit másképp...legutóbb áfonyás változatban, az is nagyon finom!!
      Aranyos vagy! :) Nem tűntem el , csupán szünetet tartottam blogolás terén! :)

      Törlés
  4. Kedves webmester,


    Észrevettük, hogy sok finom receptek talállhatók a blogodon, és egyúttal szeretnénk bemutatni neked az új honlapunkat, http://www.osszesrecept.hu/ ahol a felhasználók válogathatnak több mint 85 000 összegyüjtött receptek közül. Mivel én magam is az egészséges táplállkozás híve vagyok, hiányosnak tartom oldalam, és szeretném kibővíteni ilyen receptekkel is. Az oldalon szintén talállható egy rangsor a leggyakrabban látogatott blogokról. Ha hozzácsatolod a te blogodat is, mi indexeljük a recepteket, és a felhasználók ezután receptjeidet könnyen megtalállják a keresőnk segítségével, majd a recept klikkelése után átirányítja őket a te blogodra. Tehát egyre több látogatód lesz az oldalon. Ne aggódj, minden teljesen ingyenes.

    Osszesrecept.hu testvéroldalai megtalállhatók világszerte. Nagyon örülnénk, ha a te blogod is része lenne ennek a nagy családnak.

    Ha bármilyen kérdésed van, kérem lépj velünk kapcsolatba, szivesen segítünk bármivel.

    Üdvözlettel,

    VálaszTörlés

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters