Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2013. február 18., hétfő

Grízes krémes torta formában

 Ez a süti nagy kedvence lett a családnak. a férjem elnevezte 10 percesnek, ugyanis kb. ennyi idő kell ahhoz, hogy elfogyjon! :)  Az elkészítéséhez valamivel több, de nem olyan borzasztó, hogy ne lehessen kibírni hetente legalább egyszer. Igen, jól olvassátok, ennyiszer kell elkészítenem, s legújabban kerekre sütöm, nekem így jobban tetszik, s a tészta is jobban sikerül ebben a szilikon formában. a receptet már leírtam, itt





ez még régebb készült

a tegnap délutáni adagról csak ezt sikerült lefotózni, ez még a hűtőben van :)










12 megjegyzés:

  1. Ez nálunk is ilyen hamar elfogy, akármilyen hosszan is készül a sütemény!:-)) Nagyon hívogató az a szeletke!:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak az én párom tud ilyen gyors lenni?! :)) Gyere , mire ideérsz el is készül egy újabb adag! :)

      Törlés
  2. Nagyon szeretem a grízes dolgokat, ez pedig nagyon guszta lett; úgy látom belehúztál a sütikészítésbe :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon finom is, bátran merem ajánlani, nem fogod megbánni ! :) Muszáj belehúzni,mert édesszájú a család...s persze én is! :)))

      Törlés
  3. De jól néz ki tortaként! Minden héten megsütöd a "tízperces sütit"? Én azóta nem sütöttem, a hétvégére terveztem, aztán csak kavart lett belőle. Nem volt kedvem hosszasan sütögetni. Ilyen is van:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, minden héten...annyira ízlik a családnak!! :) Nálam is van olyan, nincs kedvem pepecselni, szerintem mindenkinek vannak ilyen napjai! Itt is köszi mégegyszer a receptet !! :)

      Törlés
  4. Akkor ezt mentem, nagyon finomnak tűnik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! :) Nem fogod megbánni!!! :)

      Törlés
  5. Marika, én is viszem a receptet, nagyon megtetszett:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vidd nyugodtan! :) Nagyon örülök, hogy sikerült olyat alkotnom, ami sokaknak elnyeri a tetszését!! Ezért is nagy öröm a blogolás!! Nem fogod megbánni, Roza!! :)

      Törlés
  6. Tényleg milyen mutatós tortaformában sütve, ahogy elnézem a képet, van is egy ilyen formám! :)

    VálaszTörlés
  7. Elkészült nálam is, a Blogkóstolóra! :) Finom volt nagyon!
    http://florakonyha.blogspot.hu/2013/02/grizes-kremes.html

    VálaszTörlés

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters