Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2011. április 18., hétfő

Kreatív blogger díjat kaptam!!

a


Megkaptam az első blogos díjamat!!! Rózsikától kaptam egy kreatív blogger díjat, amit nagyon szépen köszönök neki!!Szerintem nem vagyok annyira méltó rá, de örülök , hogy engem  is kiválasztott 9 másik blog társunkkal együtt, és kreatívnak tartja a blogomat!
A szabályzat :1o dolgot elárúlni magadról ,amit szeretsz csinálni és tovább adni 1o bloggernek akit szivesen látogatsz kreatívnak tartassz.

A 10 dolog, amit szeretek csinálni
1.Nagyon szeretek a családommal lenni
2.Szeretek a gyerekekkel játszani , kézműveskedni
3.Szeretem ápolgatni a növényeket, főleg a szobanövényeket
4.Szeretek sütni-főzni, új recepteket kipróbálni
5.Szeretem a romantikus könyveket 
6.Szeretem a természetet
7.Szeretek barátkozni, és ez gyorsan is megy
8.Szeretem , ha valaki őszinte és egyenes , igyekszem én is az lenni
9.Szeretem a kreatív és érdekes blogokat olvasgatni
10.Szeretek kutakodni, új dolgokat felfedezni, hogy minden nap több legyek egy-egy kicsivel

Most jön a feladat nehezebb része, kiválasztani azt a 10 bloggert, akit kreatívnak tartok. Remélem nem sértődik meg senki , akit most kihagyok, ezúton kérek elnézést tőlük!
A következőknek adnám, azok közül, akiknek szívesen nézegetem a blogját, s tanulok, ihletet merítek tőlük:

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, igazán kedves Tőled!:-)))

    VálaszTörlés
  2. Mária, nagyon köszönöm a díjat! :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen kedves vagy,hogy rám is gondoltál!:-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen, jól esik, hogy gondoltál rám is!:)

    VálaszTörlés

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters