Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2011. június 9., csütörtök

Főzzünk a szabadban! -avagy hogyan nézne ki a kertünkben a konyha? ( ötletek képekkel)

 Itt a nyár, mindenki ( vagyis sokan)  örülne, ha nem kellene a tűzhely melegét is, még plusszban elviselni benn a konyhában.  Számos  megoldás kínálkozik  arra vonatkozóan [természetesen itt azok figyelmét hívnám fel, akik kertes házzal rendelkeznek, mert én hiába mennék ki, kissé nevetséges lenne a háztömb udvarán főzögetni :) ] , hogy milyen lehetne a konyánk , kinn a szabadban .  

  Íme néhány fotó: 

Az alábbi képre kattintva, még több fotó megtekinthető

2 megjegyzés:

  1. Én azt a buboskemencéset választhatom? Nagyon-nagyon tetszik! Nyáron ki sem lépnék onnan! :)

    VálaszTörlés
  2. Postán küldhetem, csilla? :) Vicet félre téve , az nekem is nagyon tetszik!! A többit is érdemes megnézni, mert nagyon jók!

    VálaszTörlés

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters