Ide írhatsz nekem:

nemeth4a@gmail.com

2011. május 8., vasárnap

Fokhagymás krumpli leves

  Volt a mélyhűtőben egy egész tyúk, s el kellett dönteni, hogy mi is legyen belőle! Sok variáció szóba jött , de a legnyerőbb a grillen sütött hús lett, ehhez pedig elő kellett főzni a húst, mert nem igazán volt fiatal a tyúkocska! :) Férjecském javaslatára a hús főzőlevébe főztem 2 gerezd fokhagymát is, és végül krumplit , így lett krumpli leves és grillezett comb és mell rizs körettel. Recept a GastroGlobe-on

4 megjegyzés:

  1. Ezt nagyon szeretem! Én is szoktam főzni.

    VálaszTörlés
  2. Jó ötletet adtál, ugyanis nekem is pihen egy tyukocskám a fagyóba :)

    VálaszTörlés
  3. Rozsika, örülök, hogy tetszik!
    Viki, örömmel tölt el, hogy legalább az ötlettel segíthettem!:)

    VálaszTörlés

A facebookon is

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Látogatóim 2011.04.01-től

free counters